Pagina's

maandag 21 november 2011

Letten op de inhoud van woorden die ik spreek: 'Iedereen' en 'Allemaal'.

In Memoriam - In Memor I am


In herinnering ben ik - in het nu/nauw van bewustzijn
Gisteravond tijdens het wandelen met een ander als mezelf bemerkte ik / we wederom dat ik het woord 'allemaal' gebruikte in de context van 'iedereen'. Deze woorden zijn in essentie toch verschillend. 'Allemaal' ontledend betekent 'alle maal' - 'alle malen' wat de geest interpreteert als 'malen' en 'alle', vermenigvuldigen i.p.v. vereenvoudigen, terwijl 'iedereen' duidt op 'ieder' 'een'.

Alle malen kan ik hier zien als alle malen als alle levens - ik maal alle; zo ervaar ik het ook, dat ik alle malen, alle levens onder ogen zie waar ik mezelf als de geest heb afgescheiden van leven hier als allen als één en gelijk. 'Allemaal punten' die we onder ogen moeten zien. En 'iedereen' vertegenwoordigt dan waar we onze zelfonderdrukte punten in weerzien - van de splinter en de balk. Lees meer hier > Zo verhoudt zich dan 'allemaal' tot 'iedereen' - aha.

Het web dat zich achter het woord bevindt ontspint
Ik zal erop moeten letten wanneer ik het woord 'allemaal' gebruik of ik het meen in en als iedereen gelijk of dat ik mezelf in dat moment afscheid van die punten of dat ik het mezelf realiseer en in zelfoprechtheid te zien wat ik dan naar voren breng, omdat het hier punten uit vorige levens of dit leven betreft die 'omhoog komen'. Zodat ik stop in denken / gedachten / draaiende herinneringen te leven en de weerkaatsingen zelfvergeef i.p.v. deze om te zetten in een illusoire werkelijkheid.

Denken is malen.
In relatie tot 'allemaal' komen herinneringen naar boven hier en nu die ik opgeslagen heb in de KNIEpunten om deze los te gaan laten. Je kent het wel: knikkende knieën van angst, krakende knieën, weke knieën, enz.. Knieën waarin ik herinneringen heb opgeslagen en al wandelend in zelfvergeving kan oplossen, zodat ik de gevormde kristallen (zuren) kan verwijderen uit mijn geestesbewustzijnssyteem om mijn lichaam te bevrijden van deze beperkende systemen, opgebouwd laag over laag gedurende alle malen / tijd dat ik op aarde was.

Om op te staan van mijn knieën en uit het graf van herinneringen als 'goed' of  'kwaad' oordelend te stappen - alles is hier als mijzelf. Connotaties zelfvergeven - ik ben hier als Alles en Iedereen gelijk in elk moment van ademen.

Van OORDELEN naar in ZELFEERLIJKHEID zullen we ALLES DELEN --- www.desteni-geld.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten