Pagina's

maandag 31 oktober 2011

De 'menselijke' kern, energie en -reacties

'Energie' alsof het 'niks' / 'alles' / 'leven' is. Waar 'hebben' we het dan over? Er is toch wel heel veel meer 'to it' ...



Ik begin hier maar eens 'n beetje wat over mezelf en 'energie' te openen en neer te schrijven - de kennis en informatie die ik allemaal uit mezelf wil schrijven als bevrijding. Om uit een veelvoud onsamenhangende dingen in zelf duidelijkheid, eenheid en gelijkheid in en als mezelf te scheppen.
Het woord / begrip 'energie' houdt me al vanaf jong bezig, in de vorm van angst als het gaat om kerncentrales / kernbommen, in de vorm van de vraag of leven afhankelijk is van 'energie', of we verslaafd blijven aan energie, waar het vandaan komt en als het natuurkundige begrip kern, depletie, verval en deeltjes. [Door het lezen van de 'mensheid' in het universum in Interviews from the Farm 11: Why are we Here on Earth? ben ik enigszins komen te begrijpen dat we Gewraakt zijn door het Bestaan - onze menselijke kern zelfoneerlijk is].
Het voorvoegsel 'E-'  betekent voor mij om te beginnen iets als 'uit' en geeft een beweging aan 'naar buiten' (connotatie: wetenschap bestond als familieverslaving /-ego, dit als een geheel andere blog). Later ontwikkelde ik de realisatie dat we toch in staat zouden moeten zijn zonder energie te leven, omdat we door op deze manier verder te gaan we gedoemd zullen. Inderdaad geeft Desteni hiervan acte. Het universum is immers uitdijende, splijtende - uit elkaar bewegend - als gevolg van de mens en de afscheiding van zichzelf als van elkaar. Uit dijen als zelf in plaats van als geest / mind...

Tegenwoordig bestaan er zelfs allerlei groepen die zich ge(re)formeerd hebben rondom zogeheten 'positieve' [gevoelens] energie en zich bijvoorbeeld in helleluja sferen van gelukzaligheid, enz. bevinden. Oftewel het ontkennen van het 'negatieve' [emoties], meestal de realiteit zoals die zich eigenlijk in Zelf als hier op Aarde voordoet. Met de nadruk op voordoen. Want als je echt in zelf kijkt, wilt zien is het meeste leven op Aarde in lijden. In ongelijkheid. Voor het bestaan / creëeren van een 'positieve' energie moet er ergens anders een 'negatieve' voor in de plaats zijn - als de balancerende daad.


Met andere woorden, onze gedachten LEVEREN DE ENERGIE WAARDOOR DE MATRIX BESTAAT (herinner je wanneer Morpheus aan Neo de echte wereld laat zien en zegt dat mensen "gezaaid" worden om batterijen voor de matrix te worden?) Lees hele artikel hier.


Aard/Kern en energie


Door het onderzoeksmateriaal van de Desteni groep - zowel nederlands als engels - ben ik veel meer te realiseren ('zeker te weten') gekomen over wat 'energie' is en de desastreuze gevolgen op universeel niveau van de aanname energie nodig te hebben voor, in en als het menselijk fysieke lichaam. In Desteni komt het dan ook terug dat het demonen waren en zijn die van energie leven. Het 'geloof in energie' geeft dus aan dat je een demon bent..

Want in werkelijkheid hebben wij geen energie nodig - het geestesbewustzijnsssyteem heeft nodig / leeft van 'energie', want het moet toch de hele dag  / nacht overal van bewust zijn, opladen, updaten, etc. om op anderen te reageren, macht te voeren, te wreken 'kost energie'. Ja het moet wat 'kosten' - levens kosten dus. Want het is niet echt leven, we overleven. Om hier te leven als één en gelijk als alles als de adem als wie we werkelijk zijn behoeft in principe geen energie. In het huidige geldsysteem is geld God en Ego is geld. En Ego is weer de manifestatie van energie, zo is de cirkel van mega beperking ROND. De oplossing en invoering van het Gelijkheids Geld systeem zal voor een instant verandering staan, om te stoppen met de 'energie'-verslaafde realiteit.

Als ik in de weerstand ga over het een of ander, wek ik wrijving = energie / lading in mezelf als de geest / mind op, waarmee ik mijn menselijk fysieke lichaam / de cel vanbinnenuit de kern aantast, als het ware onzichtbaar van binnenuit wegteer. De geest verstrooit de materie, waart in en als de mensheid over Aarde om dood en verderf in onszelf als in de hele mensheid dood en verderf te zaaien. Stop de reactieve geest!

Menselijke wezens reageren – ze staan niet op als wie ze zijn: er is een groot verschil. Reactie is wanneer je het Bescherming/Verdediging Systeem gebruikt, wanneer je verlies-angst ervaart en emotionele reactieve manipulatieve gedragingen waarin je je bestaan rechtvaardigt, ontkent of valideert om de veiligheid van jezelf te verzekeren in en als een geprogrammeerd Bewustzijn Structurele Resonantie Systeem. Opstaan is een statement van wie je bent, door gesproken woorden als één met wie je bent, het statement van wie je bent dat oneindig staat, een statement dat absoluut staat zonder beweging of twijfel in jezelf – en je dezelfde blijft gisteren, vandaag en morgen.
Lees hele Desteni artikel

Zie Alles is Gelijk:

Celkern - nucleus/nucleaire energie.

Wij zijn dus zelf wandelende kernreactoren - laten we het reageren in zelf eerst stoppen i.p.v. te mauwen op allerhande zaken buiten ons. In zelf oplossen. Ik pas de Desteni gereedschappen & sleutelbegrippen toe om alle opgeslagen energie in de vorm van gevoelens en emoties in mezelf als de geest op te lossen, om zo in alle bewustzijnslagen mijn fysieke lichaam te bevrijden van de gebondenheid aan de geest, die niet echt is. Om te stoppen het Fysieke te misbruiken als opslagmedium. Door het stoppen te participeren in het geestesbewustzijnssysteem stop ik het voeden / opladen van het wereldsysteem.

Re- van reactie zoals ik het begrijp betekent zoveel als 'terug in de tijd' - ik ga dus niet vooruit. Aha - zolang ik dus op iets of iemand een re-actie ervaar in mezelf, heb ik als mijn geest er nog een re-latie mee, die ik wil stoppen want dit betekent dat ik niet vrij als de adem als de zelf-expressie als wie ik werkelijk ben hier ben. Re-ageren is in en van de geest en ben dan niet HIER, maar in geest. Zo begrijp ik het woord relaties meer, want relaties als vriendje-vriendinnetje begrijp ik niet echt, omdat we daarvoor niet hier zijn. We zijn hier om een overeenkomst met Zelf te realiseren, onszelf te begrijpen als wie we werkelijk zijn als eenheid en gelijkheid van Leven Zelf.

"Alles is omgekeerd"
Blanke pit? Blank = leeg, pit = kern. Lege kern - lege mens.


Zelfeerlijkheid --

Zelfvergeving --

Zelfcorrectie --

Zelfverandering --

Zelfbeweging als een en gelijk als alles



Mathematisch onderzoeksmateriaal  --- www.desteni.net

Iedereen Gelijk Geld --- www.desteni-geld.net

Officiële engelstalige site --- www.desteni.co.za

Gelijkheid door Zelfeerlijkheid --- www.desteniiprocess.com


Het voedsel voor het lichaam is Adem... En uiteindelijk zullen we leven in de adem alleen,
al een!

LEEF HIER ALS DE ADEM



Desteni Geld YouTube kanaal http://www.youtube.com/DesteniGeld
Desteni Geld website http://www.desteni-geld.net/index.htm
DesteniNL website http://desteni.net
DesteniNL forum http://desteni.net/forum/
De non profit organisatie: Equal Life Foundation: http://equallife.org/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten