Pagina's

dinsdag 3 april 2012

2012: Uit het Nieuws | Boom moet om voor bier - Bewijs krankzinnige mens



Gezond verstand is dat je je realiseert dat we leven na leven hier terugkeren - en als we niet de weg voorbereiden voor degenen die onze ouders zullen worden - zijn we goed verneukt.


 
Ergens in Limburg is het afgelopen weekend een boom omgezaagd uit een tuin, vermoord omdat de vrachtwagenketels van een bierbrouwer niet verder door een weggetje paste, dan maar om een prachtige boom om te zagen. Bier boven boom - daarmee zeg je toch dat je krankzinnig / ziek bent geworden. Hoe we onszelf dus vermoorden door bomen te vermoorden. Bomen zijn leven - wij niet, wij zijn voorgeprogrammeerde systemen die er dingen op na houden als gedachten, die helemaal niets met de werklijkheid van doen hebben. En toch wanen de meeste zo niet bijna alle mensen zich meer dan bomen. Beseffen we dat we onze ondergang tekenen door dit gedrag?

Bomen zijn momenteel in effectiviteit meer waard dan mensen. Mensen zijn waardeloos geworden en voelen zich ook zo door het huidige geldsysteem waar we al naargelang door zijn gehersenspoeld. Bomen leveren zuurstof, zetten kooldioxide om en staan gelijk aan en als elkaar. Mensen hier op Aarde vooralsnog produceren alleen stront via woorden te spreken zonder gewaarwording wat er gezegd wordt en ... via de bekende weg. Door niet samen te leven en werken met alles en iedereen gelijk.

Hoe ver zijn we heen in de geest als bier boven bomen gaat. Alcohol is verrot fruit voor verrotte mensen. Er is hier dus geen sprake van praktisch gezond verstand, maar van een krankzinnigheid van de bovenste plank om het maar zo te zeggen - voor geld, eigenbelang, zelfmasturbatie en andere hebberigheden. Praktisch gezond verstand is die hele handel stopzetten die staat voor de vroegtijdige afbraak van jezelf, je menselijk fysieke lichaam.

Stop jezelf, stop de ondergang van de mensheid voor geld en andere verslavingen en ben EEN stem voor Basisinkomen en Gelijk Geld.



Zelfverandering en systeemverandering

Zelfrealisatie: Ik realiseer me dat ik mezelf 'omzaag', 'vermoord' door de participatie in gedachten en emoties in plaats van de kwaadheid om te zetten in daden als schrijven, zelfvergeving, zelfcorrectie en zelfapplicatie om samen te werken en studeren om een nieuw economisch systeem tot stand te brengen.

Ik pas zelfvergeving toe op de emoties die opkomen als ik zulke berichtgevingen hoor of zie op de tv en/ of in de krant:

Ik vergeef mezelf dat ik mijn hele leven al razend wordt als er een boom om moet ten behoeve van mensen hun hebzucht en achterlijkheid.

Wanneer en als ik mezelf realiseer razend te worden als er een boom om moet ten behoeve van mensen hun hebzucht en achterlijkheid - stop ik, adem ik - ik sta mezelf niet toe razend te worden als er een boom om moet, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet toepas / stuur, maar gedirigeerd / gestuurd wordt door gedachten en emoties. In plaats - blijf ik hier in en als de adem als alles als één en gelijk en stuur mezelf als mijn woorden om zelfverandering te realiseren.




Wanneer iets je aan het denken zet, is het een valstrik die je voor jezelf hebt gezet. Je moet het omzetten in daden, anders verandert er niets en eindig je nog als filosoof in plaats van een levend wezen.
                                                                                                      ~Bernard Poolman





2 opmerkingen:

  1. In de hemel is geen bier daarom drinken we het hier en maken de aarde tot hel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lolol wanneer je een 'commentaar' wil plaatsen verschijnt er een berichtje "Bewijs dat je geen robot bent" door woordjes in te typen
    LOL ik ben er wel een :)

    BeantwoordenVerwijderen